DLACZEGO MY

Jesteśmy polskim, specjalistycznym sklepem rowerowym. Wszystkie produkty pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji. Wysyłki realizowane są bezpośrednio z magazynu centralnego Velo sp. z o.o., która zarządza platformą jadenatrening.pl

RODZAJE I KOSZTY DOSTAWY

Zamówione poprzez naszą stronę produkty dostarczone zostaną spedycją DPD. Kosz dostawy pojedynczej przesyłki to 22zł brutto.

Jeżeli Twoje zamówienie przekroczy wartość 300zł dostarczymy je za darmo!

Ostateczny koszt dostawy przedstawiony zostanie w trakcie składania Twojego zamówienia. Każdorazowo w momencie nadania przesyłki firma DHL informuje numerze przewozowym. Przesyłki kurierskie dostarczane są w ciągu 1-2 dni od momentu wydania paczki z magazynu.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Naszym priorytetem jest ekspresowa realizacja Twojego zamówienia. Dlatego na naszej stronie do koszyka można dodawać jedynie produkty, które aktualnie dostępne są na magazynie centralnym. Na stronie każdego produktu, w zakładce dostępność podajemy informację o zapasie danego produktu. Przesyłki kurierskie dostarczane są  w ciągu 1-2 dni od momentu wydania paczki z magazynu.

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

METODY PŁATNOŚCI

Opłatę za złożone zamówienie można uiścić za pośrednictwem systemu Przelewy24 za pomocą między innymi:

Lista dostępnych kanałów płatności aktualizowana jest na bieżąco, wszystkie dostępne kanały płatności możesz sprawdzić tutaj.

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które nasi Klienci zamawiają były wolne od jakichkolwiek uszkodzeń. Jednak w przypadku stwierdzenia wady towaru możesz złożyć reklamację. Termin na poinformowanie sprzedawcy o wadzie to 2 (dwa) lata od daty doręczenia towaru i 1 rok od daty stwierdzenia wady towaru. Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży z zachowaniem zasad dotyczących istotności wady.

Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej na nasz adres email sklepu, przesyłką kurierską lub osobiście w sklepie. Przesyłkę należy przesłać poprzez spedytora DHL na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.

Rozpoznajemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sprzedawca.

W celu usprawnienia rozpatrywania procesu reklamacji pakowanie i wysyłka przesyłek w magazynu centralnego jest w sposób ciągły monitorowana i nagrywana przez kamery wysokiej rozdzielczości, co pozwala na pełne sprawdzenie zasadności złożonych reklamacji.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z wytycznymi dystrybutora marki TACX, firmy Garmin Polska sugerujemy bezpośredni kontakt z dystrybutorem. Produkty można reklamować bezpośrednio w firmie Garmin poprzez infolinię, tel. +48 22 300 31 55 lub 00 800 121 45 63 lub poprzez panel https://support.garmin.com/pl-PL/  

Nasi Klienci mogą w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dodatkowych tj. większych niż koszt dostarczenia rzeczy inny niż nasza standardowa usługa dostawy. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku dostarczania wielu rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który znajdziesz tutaj.

Zwracany towar należy odesłać na adres naszego Sklepu. Nasz adres podany jest w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia.

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sklepowi lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Rekomendujemy przesłanie przesyłki spedycją DHL. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest  zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Istnieje możliwość odbioru osobistego produktów prezentowanych na naszej platformie produktów. Wymaga to jednak bezpośredniego kontaktu ze nami. Formularz kontaktowy do nas znajdziesz tutaj.

Aktualna wersja naszego regulaminu zawsze dostępna jest tutaj.